|
Dział Administracyjny
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Joanna Kuźniar
|
Kierownik działu
|
20
|
17 225 91 37
|
|
Obsługa sekretariatu i obsługa kancelaryjna urzędu
|
29
|
17 225 91 31
|
|
Obsługa organizacyjno-administracyjna urzędu
|
20
|
17 225 91 37
|
|
Obsługa kadrowa urzędu
|
20
|
17 225 91 37
|
|
|
|
|
|
|
Dział Rynku Pracy
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Kielar
|
Kierownik działu
|
21
|
17 225 91 60
|
|
Opracowywanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS.
|
23
|
17 225 91 42
|
|
Organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych.
|
22
|
17 225 91 38
|
|
Refundowanie pracodawcom kosztów wyposażenia stanowiska pracy utworzonego dla osoby bezrobotnej.
|
22
|
17 224 07 44
|
|
Udzielanie pomocy finansowej bezrobotnym w podejmowaniu działalności gospodarczej.
|
22
|
17 224 07 41
|
|
Przyznawanie bonu na zasiedlenie.
|
22
|
17 225 91 38
|
|
Organizowanie staży i przygotowania zawodowego.
|
24
|
17 225 91 41
|
|
|
|
|
|
Dział Aktywizacji i Rozwoju Zawodowego
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Pelc
|
Kierownik działu
|
10
|
17 225 91 66 |
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych, pozyskiwanie i upowszechnianie ofert pracy w ramach współpracy z pracodawcami
|
11
|
17 225 91 45
|
|
Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla osób uprawnionych
|
9
|
17 224 07 47
|
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych
|
7
|
17 225 91 64
17 225 91 65
|
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych
|
6
|
17 225 91 46
17 224 07 45
|
|
Realizacja pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w nabywaniu wiedzy, umiejętności lub kwalifikacji, dofinansowanie kształcenia ustawicznego w ramach środków KFS
|
4
|
17 225 91 39
|
|
Dział Ewidencji i Świadczeń
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Jacek Glac
|
Kierownik działu
|
2
|
17 225 91 43
|
|
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w godzinach od 7:00 do 14:00.
|
1
|
17 224 07 49
17 224 07 42
|
|
Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, uprawnionych do dodatku aktywizacyjnego, wydawanie zaświadczeń. Informacja oraz pomoc w zakresie sporządzania i kompletowania dokumentów bezrobotnych na potrzeby świadczeń przedemerytalnych, rent i emerytur
|
12
|
17 225 91 48
|
|
Obsługa bezrobotnych uprawnionych do transferu zasiłku dla bezrobotnych oraz osób, którym prawo do zasiłku ustala Marszałek Województwa na zasadach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
|
12
|
17 224 07 46
|
|
Wydawanie zaświadczeń dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku. Obsługa pracodawców zatrudniających cudzoziemców na terytorium RP
|
3
|
17 225 91 67
|
|
Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem osób bezrobotnych. Wydawanie zaświadczeń o ubezpieczeniu zdrowotnym
|
3
|
17 225 91 67
|
|
Obsługa osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, przyjmowanie zmian dotyczących ww. osób
|
3
|
17 225 91 44
|
|
|
|
|
|
Dział Finansowo- Księgowy
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Monika Magoń
|
Główna księgowa
|
26
|
17 225 91 34
|
|
Ewidencja operacji finansowych z Funduszu Pracy i Funduszy Pomocowych
|
27
|
17 225 91 35
|
|
Ewidencjonowanie operacji finansowych budżetu urzędu
|
27
|
17 225 91 36
|
|
|
|
|
|
Dział Wsparcia i Kontroli
|
|
Realizowane zadania
|
Nr pokoju
|
Nr telefonu
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Repeta Krupa
|
Kierownik działu
|
28
|
17 225 91 40
|
|
Prowadzenie kontroli zewnętrznych i wizyt sprawdzająco - monitorujących u podmiotów korzystających ze wsparcia środków publicznych
|
25
|
17 225 91 47
|
|
Archiwizacja dokumentów dot. osób bezrobotnych
i dokumentów dot. funkcjonowania urzędu
Wydawanie zaświadczeń archiwalnych dla osób bezrobotnych
|
25
|
17 224 07 43
|
|
Przygotowywanie statystyk, informacji i analiz rynku pracy
|
25
|
17 224 07 40
|
|
Administrowanie siecią i infrastrukturą informatyczną
|
25
|
17 224 07 40
|
|
|
|
|
|
|